سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشخصات فنی جارو شارژی شیائومی مدل 1 C

 

 مشخصات فنی جارو شارژی شیائومی مدل 1 C

چهار سری مجزا  جارو رباتیک شیائومی S10    قیمت جارو رباتیک شیائومی  محصولات روبوراک  ( roborock )  جارو رباتیک دریم  

این جارو شارژی شیائومی 1C دارای 4 سری مجزا است که هر کدام برای موارد مخصوص به کار می‌روند تا ذرات گرد و غبار در منزل یا هر مکان دیگر باقی نماند    .

 

سری چرخشی: این برس به خوبی می‌تواند از پس پاکسازی انواع سطوح مانند فرش، موکت، سنگ، سرامیک و … برآید و قابلیت منحصر به فرد آن، چرخش 90 درجه‌ای در دو جهت عمودی و افقی است، تا شما بتوانید به راحتی هر چه تمام‌تر قسمت‌هایی مانند زیر مبل، زیر میز و … را بدون جا به جایی وسایل جارو کنید . 

سری مخصوص درزها (2 در 1) : قسمت‌هایی مانند قرنیز، کنج قفسه، درز صندلی، ریل پنجره و  … همیشه دارای زباله‌های بسیار کوچک و … هستند که به راحتی نمی‌توان آن‌ها را پاکسازی نمود. به وسیله‌ی این سری، در 2 حالت خرطومی و بُرسی می‍توانید به خوبی این قسمت‌ها را پاکسازی کنید. جارو رباتیک شیائومی S10  . xiaomi .    قیمت جارو رباتیک شیائومی   جارو رباتیک دریم 

سری مسطح: این سری دارای برس چرخشی قدرتمندی است که به خوبی می‌تواند ذرات گرد و غبار را از قسمت‌هایی مانند کاناپه، پرده، ملافه و … پاک کند.

سری مخصوص وسایل برقی (2 در 1): تمیز کردن لوازم الکتریکی یک کار دقیق و حساس است که اگر با دقت انجام نشود، امکان دارد صدمات جبران ناپذیری به وسایل برقی وارد شود. به وسیله‌ی این سری در 2 حالت خُرطومی و بُرسی می‌توانید به خوبی کیبورد، داخل کیس و … را تمیز کرد. جارو رباتیک شیائومی S10   . robot vacuum   قیمت جارو رباتیک شیائومی   جارو رباتیک دریم