سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جارو رباتیک romba s9 plus

بهترین جاروبرقی رباتیک شیائومی  کف شما را به میزان قابل توجهی تمیز می کند و بیشتر خرده های میز را با کمتر از 500 دلار جمع آوری می کند. بنابراین آیا واقعا ارزش دو برابر این هزینه را برای جاروبرقی ربات ممتاز دارد؟ بررسی iRobot Roomba s9+ ما نشان می دهد که چیزهای زیادی در مورد این کف شوی هوشمند وجود دارد. در واقع، این یکی از بهترین جاروبرقی های روباتی است که امروزه وجود دارد. اما قیمت 1000 دلاری آن، آن را به یکی از گران‌ترین جاروبرقی‌های روباتی تبدیل می‌کند.

هدف iRobot Roomba s9+ این است که وظیفه جاروبرقی را به سطح انسانی ارتقا دهد - با جاروبرقی بیشتر در جاهایی که لازم است و اجتناب از جاروبرقی‌ها. این ربات نقشه برداری متصل به وای فای یکی از هوشمندترین جاروبرقی رباتی است که من با آن روبرو شده ام. به‌علاوه، با یک پایه خود تخلیه‌شونده جفت شده است که برای محدود کردن قرار گرفتن در معرض گرد و غبار طراحی شده است. پس از راه اندازی، تنها کمکی که Roomba s9+ به آن نیاز دارد، تعویض کیسه جاروبرقی پس از پر شدن آن است. بهترین بخش: s9+ همانطور که تبلیغ می شود کار می کند. شیوه کار جارو رباتیک دریم

 

هوش ارزان نیست ربات جاروبرقی و پایه تمیز آن – معروف به Roomba s9+ – با قیمت 1099 دلار در آمازون موجود است . در این بررسی، آن را به قیمت 599 دلار به فروش رساند. به خاطر داشته باشید که Clean Base به کیسه های یکبار مصرف نیاز دارد. این شرکت ادعا می کند که یک کیسه حدود 30 سطل زباله را در خود جای می دهد. کیسه های جایگزین با قیمت 15 دلار از طریق آمازون در دسترس هستند .


آیا ربات جاروبرقی می تواند جذابیت جنسی داشته باشد؟ زیرا Roomba s9 یک ربات خوش چهره است. یک دیسک برنزی فرو رفته در مرکز قرار دارد و سطل زباله و فیلتر قابل جابجایی را پنهان می کند. یک دسته خاکستری فرورفته روی سطل برای برداشتن آسان بالا می رود. درپوش فیلتر را باز کنید و فیلتر به آرامی خود را بالا می برد. - قیمت جارو رباتیک شیائومی 

خطوط ظریفی که حاکی از حرکت است در پلاستیک سیاه اطراف دیسک برنزی فرورفته حک شده است. هنگامی که Roomba s9+ در حال تمیز کردن است، نور سفید اطراف لبه دیسک زوم می کند. هنگامی که ربات به سمت پایه خود می رود، نور به رنگ آبی و هنگامی که مشکلی پیش می آید به رنگ قرمز تغییر می کند. هنگامی که s9+ برای انجام کاری فرستاده می شود، صدای زنگ دلپذیری با نمایش نور همراه است.

اولین جاروبرقی ربات     D شکل     iRobot  ، S9+ از فناوری جدید iRobot "PerfectEdge" استفاده می کند که ادعا می کند به ربات اجازه می دهد به گوشه ها و لبه ها نزدیکتر شود. از نظر زیبایی شناختی، شکل D s9 نسبت به Neato Botvac D7 کمتر متزلزل است . Roomba بیشتر شبیه دایره ای است که به آرامی در یک طرف به شکل مربع کشیده شده است، جایی که D7 دارای گوشه های برجسته تر و لبه های سخت است. عرض s9 12.3 اینچ است که تقریباً یک اینچ کوتاهتر از Botvac D7 13.2 اینچی است. با 3.5 اینچ، Roomba کوتاه تر از D7 3.9 اینچی است. بررسی جارو رباتیک دریم

 

 

هنگامی که Roomba s9+ را از جعبه آن خارج کردیم، بلافاصله متوجه وزن آن شدیم. این فقط تصور ما نبود: s9+ وزن ترازو را به 8.15 پوند رساند، یعنی 2.45 پوند سنگین تر از Shark IQ . ما به وزن اضافی اهمیتی نمی‌دادیم، زیرا به s9 احساس محکم‌تری می‌داد. تفاوت وزن در مقایسه با Neato Botvac D7 و Roomba i7 که به ترتیب 7.5 پوند و 7.44 پوند وزن داشتند، چندان قابل توجه نبود .

گوشه سمت راست بالای iRobot Roomba s9+ دارای یک دکمه بزرگ "Clean" است که در کنار آن یک نماد خانه کوچکتر و یک نماد هدف برای حالت تمیز کردن نقطه ای قرار دارد. مانند دکمه های Roomba i7، نزدیکی انگشت شما را حس می کنند و به لمس حساس هستند.

Roomba s9+ را برگردانید و دو غلتک لاستیکی سبز بسیار بزرگ پیدا خواهید کرد که شباهت زیادی به مجموعه کوتاه‌تر موجود در Roomba i7 دارند. رول‌های s9 تقریباً تمام طول لبه مستقیم خلاء را می‌پوشانند. یک سر هر غلتک تا حدی توخالی است، که برداشتن موها و خزهای جمع شده در داخل آن را دشوار می کند. یک برس کوچک پنج پره نزدیک جلوی s9، درست در سمت چپ غلطک ها قرار دارد.

 

اگرچه پایه تقریباً شبیه به Clean Base است که با Roomba i7 همراهی می کند، اما آنها متفاوت هستند. iRobot درگاه تخلیه را به مرکز پایه در سری s منتقل کرد، که به کل پایه ظاهری شیک‌تر و کم‌تر می‌دهد. با این حال، هر دو نسخه همچنان از کیسه های جاروبرقی یکبار مصرف استفاده می کنند که در بسته های سه تایی با قیمت 14.99 دلار در دسترس هستند. در حالی که من ایده خرید کیسه های خلاء را دوست ندارم، گرد و غبار بسیار کمتری نسبت به زمانی که پایه دفع بدون کیسه را در Shark IQ خالی کردیم، در اطراف پرواز می کرد.برندهای شیائومی و دریم بسیار با کیفیت هستند که شما میتوانید برای بررسی و مشاهده قیمت جارو رباتیک شیائومی

بررسی جارو رباتیک شیائومی S10

بررسی جاروبرقی رباتیک s10t